vrijdag 22 oktober 2010

Bos

Verleden week in het bos geweest. vroeg uit bed want het schijnt dat als je vroeg bent er dingen in het bos zijn die er anders niet ziet. En jawel Pim zag het al, ik natuurlijk niet. Ik was weer met andere dingen bezig.




















Dat vlekje in het groen was dus een ree. Leuk natuurlijk een echt wild dier op de foto en niet eentje uit de dierentuin. Gelukkig na een tijdje in het bos gewandeld zagen we het wilde dier weer. Nu weet ik niet wie wie eerst zag maar volgens mij lachte Bambi ons gewoon uit want ik had 10 seconden de tijd en toen was het voor Bambi genoeg en nam ze de benen.






















Maar best aardig dacht ik voor het eerste echte wild dat ik geschoten heb.
Ik kon het natuurlijk niet laten om een paddenstoel op de foto te zetten. Maar ja een paddenstoel is ook maar een paddenstoel dus ik heb er een beetje licht bij gehaald met dit als resultaat. Weer eens wat anders dacht ik.






















En als laatste waar we voor kwamen en wat helaas niet het behaalde resultaat opgebracht heeft. Zonnestralen door de bomen. Dat moet ik dus nog maar een keer gaan oefenen. toch een fotootje om een beetje een idee te krijgen. Volgende keer beter dan maar.

Geen opmerkingen: